Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Grid

GRID_STYLE

Hover Effects

TRUE

Latest:

latest

سوزوکی کی پہلی سیڈان کار مارگلہ آج بھی بلینو اور لئیانا سے زیادہ پسندیدہ ہے

آج بھی یہ گاڑی 2 سے  4 لاکھ 50 ہزار کے بجٹ میں مل جاتی ہے (کنڈیشن اور نمبر کے مطابق)۔سستی AC والی سیڈان گاڑی مارگلہ سے سستی پاکستان میں نہیں...

آج بھی یہ گاڑی 2 سے  4 لاکھ 50 ہزار کے بجٹ میں مل جاتی ہے (کنڈیشن اور نمبر کے مطابق)۔سستی AC والی سیڈان گاڑی مارگلہ سے سستی پاکستان میں نہیں ملتی ۔ مڈل کلاس والوں کی پسندیدہ گاڑیوں میں سے ایک ہے۔

اگر آپ بھی ڈکّی والی گاڑی لینے  کے خواہشمند ہیں تو 1000 سی سی انجن کے ساتھ لائف ٹائم ٹوکن یہ بہتری آپشن ہے 






سوزوکی مارگلہ جس کا نام  اسلام آباد کی مارگلہ کی پہاڑی کے نام پر رکھا گیا تھا یہ ایک کم قیمت ڈکّی والی گاڑی کے طور  متعارف کروائی گئی۔)۔سوزوکی مارگلہ اصل میں کلٹس  (سوزوکی خیبر)کی جنریشن ہے  جسے  سوزوکی نے پاکستان میں ہی تیار کیا لیکن 1990 میں جاپان سے درآمد ہوتی رہی۔ اس میں ایک چیسس کوڈ SF310 تھا اور کاربریٹڈ 3-سلنڈر 993cc G10 انجن کے ساتھ آیا تھا۔ مارکیٹ میں پذیرائی اچھی رہی حالانکہ سامعین نے کم بجلی کی شکایت کی۔ اسی کار کو مقامی تیاری کے لیے انٹری لیول ایگزیکٹو کار کے طور پر سمجھا جاتا تھا۔ مینوفیکچرنگ 1992 میں سوزوکی مارگلہ کے نام سے شروع ہوئی، چیسس کوڈ SF413 ایک 8-والو SOHC 4-سلینڈر G13 کاربریٹڈ انجن کا استعمال کرتے ہوئے۔ یہ ایک اختیار کے طور پر پاور اسٹیئرنگ کے ساتھ آیا تھا۔ ٹیکو میٹر کسی بھی قسم میں دستیاب نہیں تھا۔ یہ کار GL اور GLX کی مختلف قسموں میں پیش کی گئی تھی، جس کا اپ گریڈ ورژن مارگلہ پلس بعد میں لانچ کیا گیا تھا۔ متبادل سوزوکی بلینو کو راستہ دینے کے لیے 1998 میں پیداوار بند کر دی گئی۔ پاکستانی استعمال شدہ کاروں کی مارکیٹ میں، "سوزوکی سیڈان" سے مراد 1000 سی سی کا درآمدی ماڈل ہے، جب کہ سوزوکی مارگلہ کا مطلب مقامی طور پر اسمبل شدہ 1300 سی سی ماڈل ہے۔



Even today, this car can be found within the budget of 2 to 4 lakh 50 thousand (depending on condition and number). There is no cheaper AC sedan car available in Pakistan than the Margalla. It is one of the favorite vehicles of middle-class people.

If you are also keen on a 1000 cc vehicle, the Lifetime Token option with a 1000 cc engine is the upgrade option.

The Suzuki Margalla, named after the Margalla hill in Islamabad, was introduced as a budget-friendly sedan. The Suzuki Margalla is actually a generation of the Cultus (Suzuki Khyber) that Suzuki manufactured in Pakistan but continued to import from Japan in the 1990s. It had a chassis code of SF310 and came with a carbureted 3-cylinder 993cc G10 engine. The reception in the market was good, although the audience complained of low power. The same car was considered the entry-level executive car for local manufacturing.

Manufacturing began in 1992 as the Suzuki Margalla, chassis code SF413, using an 8-valve SOHC 4-cylinder G13 carbureted engine. It came with power steering as an option. A tachometer was not available in any variant. The car was offered in GL and GLX variants, with an upgraded version, the Margala Plus, launched later. Production ceased in 1998 to make way for the replacement Suzuki Baleno. In the Pakistani used car market, "Suzuki sedan" refers to the 1000 cc imported model, while "Suzuki Margallah" refers to the locally assembled 1300 cc model.

No comments